2010-12-07

Tisdag 7 December

Detta kommer att vara en ren handarbetes blogg där jag kommer att skriva och visa bilder på vad jag pysslar med när jag inte arbetar och är med min familj och mina hästar.

Jag har mer eller mindre alltid handarbetat. Eftersom jag är vänsterhänt så är jag självlärd i stickning och virkning. Är man bara tillräckligt envis så går allt att lära sig.

För tillfälligt så är jag inne på att virka röda hjärtan som man kan hänga i tallris eller var som helst där man vill. Det hela började som ett projekt till husbehov.

Men förra veckan när jag satt på rasten och virkade så kom min kollega och frågade om det fanns möjlighet att hon skulle kunna få köpa 10 st röda hjärtan, och idag ville en annan kollega köpa 15 st.
Så nu blir det till att virka nya hjärtan till mitt egna tallris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar